Dialogmøte om gode oppvekstvilkår

Onsdag denne uka inviterte prosjektleder for Ung Framtid og folkehelse- og frivillighetskoordinatoren frivillige til dialogmøte om hvordan vi kunne samarbeide om å skape gode oppvekstsvilkår for barn og unge i kommunen vår.

Dialogmøte - Klikk for stort bilde

Med oss denne kvelden hadde vi 27 deltagere med et stort engasjement for barn og unge. Tusen takk for at dere kom og bidro med deres kunnskap og erfaring fra deres arbeid med barn og unge.

Det skal nå jobbes videre med de innspillene som kom og så gleder vi oss til å møtes igjen og jobbe videre sammen om barn og unge. Vi håper også at vi som kommune kan bidra med å skape flere relasjoner på tvers og at håper slike møtearenaer kan oppleves nyttige og meningsfulle for frivilligheten også.

Solveig Stige og Elisabeth Bjerke.