Kragerø kommune har nå sendt ut purring på ubetalte kommunale avgifter.
Dette er første purring etter feilen som oppstod i juni, hvor fakturaer ble feilutsendt. Som tidligere informert, ble alle innbetalinger knyttet til de feilutsendte fakturaene tilbakebetalt.
Dersom du har mottatt en purring nå, betyr det mest sannsynlig at den korrekte fakturaen ikke er betalt. Vi ber alle som har mottatt purring om å kontrollere sine betalinger.
Slik får du fakturakopi:
- Privatpersoner kan logge inn på Min side via kommunens hjemmeside https://www.kragero.kommune.no/min-side/. Her kan du se fakturaene og se om de er betalt eller ikke.
- Bedrifter eller andre som trenger fakturakopi kan ta kontakt på e-post: okonomi@kragero.kommune.no.
Vi beklager ulempene feilen i juni har medført, og takker for forståelsen.
Vi oppfordrer alle til å betale opprinnelig hovedkrav til Intrum. Purregebyret vil bli fakturert Kragerø kommune og rentene vil bli ettergitt. Opprinnelig faktura som forfalt 20. juli ble tilbakebetalt.
Beklager så mye for bryet, og takker alle for god hjelp med å få ryddet opp.
Publisert 17.12.2025 14.24