Arbeidsverksted for å gi innspill til Temaplan for helse, omsorg og mestring. Torsdag 22. januar var Hovedutvalg for samfunn og Hovedutvalg for helse og omsorg samlet i et arbeidsverksted for å gi innspill til Temaplan for helse, omsorg og mestring. Representantene jobbet sammen i grupper sammensatt på tvers av utvalgene og partitilhørighet, og lot kreativiteten og meninger komme frem. Deres innspill markerer slutten for høringsperioden for temaplanen. Nå gjenstår det å vurdere og sy sammen planen, før den legges frem til endelig politisk behandling i mars. - Dette gikk bra - topp innsats! Slike verksteder er en god arbeidsform, sier Kommunalsjef for helse og omsorg Stella-René Syvertsen. Vi har også fått verdifulle innspill i Eldrerådet og Råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne tidligere i uken. Nå gleder vi oss til å se på innspillene samlet og jobbe med å ferdigstille planen. Publisert 23.01.2026 11.07