IT hjelp

Hvordan kan jeg få Hjelp med IT verktøy i Kragerø kommune

Virker ikke eller glemt passordet?
Bestille IKT-utstyr, mobiler o.l.
Mitt problem har jeg hørt at (eller sannsynligvis har) andre har opplevd før
E-post som er falsk eller innholder virus
Feil med fag-programmet mitt
Jeg har fått ny mobil eller nettbrett
Jeg trenger PUK kode til Safecom skriver
Kopimaskin - toner eller feil
Jeg trenger hjelp til skrive timelister, føre fravær, skrive reiseregning eller WINTID
Feil med mobiltelefonene eller nettbrett

Trenger du fortsatt hjelp:

  1. Spør en kollega om de har vært borti problemet ditt og har en løsning?
  2. Registrer en henvendelse på IT-brukerstøtte portalen
  3. Send en henvendelse til it@kragero.kommune.no
  4. SMS til 1963 med kodeord KRAGERO (MMS støttes ikke). Be evt om a bli oppringt og legg gjerne til avsenders navn.
  5. Ring IT hvis det haster veldig på 99205799 (Telefon tid 08:00-14:00)

 

Dersom det haster er det viktig at du skriver det først i emne/meldingen.

Viktig! Send med et bilde av feilmelding e.l. med valg 2 eller 3 ovenfor. Feks med din mobil. Da kan vi løse saker 100% raskere!

 

Tilbakemelding