Nyheter om arealplanlegging

Kommunens planavdeling legger her ut korte nyhetsoppdateringer om pågående aktivitet med relasjon til arealplanlegging og arealdisponeringen i kommunen. Artiklene ligger kronologisk etter oppdateringsdato.

Klikk på nyhetsoverskriften for å lese hele artikkelen.

Du kan abonnere på nyheter ved å klikke på RSS-ikonet nederst på siden, dette krever en RSS-leser.

Varsel om planoppstart og høringer finner du under Lokaldemokrati på menypunktet Saker til høring/varsel om planarbeid eller Utgåtte høringer.

Kunngjøring av nylig vedtatte planer på menypunktet Kunngjøringer. Komplett oversikt over gjeldende arealplaner og pågående planarbeid finner du i kommunens planregister  eller ved å gå inn på kartportalen.

I den enkelte artikkelen vil du som regel finne link til mer informasjon om de sakene som er omtalt. Du kan abonnere på nyheter ved å klikke på RSS-symbolet her eller nederst på siden.

Artikkelliste

Viser 1-10 av 21 artikler, side 1 av 3