Veiledning

Oppdatert av: Stein O Sannes (06.jul.2016)

I hht Hovedtariffavtalen skal all kompetanse for alle ansatte registreres/kartlegges innen 31.mars '09.

Klikk deg inn på "Registrer din egen CV ". Du vil sannsynligvis få opp en oversikt over ledige stillinger i Kragerø Kommune, og her klikker deg videre inn på "l ogg inn" på høyre side. Da kommer du inn på "Innloggingsbildet". Neste gang du går inn her vil du antagelig komme rett på "i nnloggingsbildet". Her taster du inn brukernavn og passord som du har fått på mail. Viktig at brukernavn og passord er riktig, med store/små bokstaver, riktig tegn - det kan f.eks være vanskelig å se forskjell på l ("liten l") og 1 (ett- tall). Veldig greit å kopiere inn brukernavn og passord fra mailen.

Så kommer du inn på et bildet med ulike faner og muligheter. Her fyller du ut persondata først dersom dette ikke er gjort fra før, og trykker på "lagre"- eller "oppfrisk"- knappen i høyre hjørne. Og deretter klikker du deg inn på fanen 'cv'.

På venstre side på dette bildet er det ulike kategorier; utdanning, praksis, kurs etc ... Og nå du registrer du et har gjennomført på de ulike kategoriene.

I fht kurs kan dere registrere relevante kurs de siste 10 årene.
I utgangspunktet skal det ikke registreres praksis/utdannelse/kurs etc som ikke er dokumentert og arkivert i personalmappene deres. Men de kursene som har kommunen selv har gjennomført de siste årene; feks. offentlighetsloven, arbeidsgivers styringsrett, forvaltningsloven... og som dere ikke har fått kursbevis for, kan dere likevel føre opp.

Viktig at dere leverer dokumentasjon på all praksis/utdannelse/kurs til personal/lønn - det som ikke allerede er arkivert i personalmappene.

Eventuelle spørsmål rettes til personal- og lønnsavdelingen.
Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

KONTAKT OSS


Tlf.35 98 62 00
Faks:35 98 34 60
Legevakt:116 117

post@kragero.kommune.no

Besøksadresse:

Rådhusgata 5
3770 Kragerø

Postadresse:

Pb. 128, 3791 Kragerø

Org. nr. 963 946 902

Bottom image