Digital utsendelse av fakturaer

Oppdatert av: stein ove sannes (03.mai.2017)

Kragerø kommune har startet med å sende alle utgående fakturaer digitalt via tjenesten Svar ut og Altinn.

For deg som mottaker betyr dette at du vil kunne motta fakturaen digitalt minutter etter at økonomiavdelingen har sendt dem. Så kan man videre åpne, lese og skrive ut fakturaen fra altinn.no, og foreta betaling i banken som vanlig. Hvis fakturaen ikke blir åpnet digitalt innen to døgn, vil fakturaen bli sendt på papir.

Alle som allerede har avtalegiro eller e-faktura avtale med sin bankforbindelse vil ikke bli berørt.

Du kan også registrere ditt mobilnummer og e-post på Altinn.no, slik at du mottar varsel på sms og e-post hver gang du mottar en faktura eller annet dokument.

Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

KONTAKT OSS


Tlf.35 98 62 00
Faks:35 98 34 60
Legevakt:116 117

post@kragero.kommune.no

Besøksadresse:

Rådhusgata 5
3770 Kragerø

Postadresse:

Pb. 128, 3791 Kragerø

Org. nr. 963 946 902

Bottom image